Torsdag

Imorse då jag kom till jobbet var jag helt död, och jag var visst inte den enda som sovit dåligt inatt. Men hur som helst så var det en lugn morgon, fick sitta och se lite tv med en och det var mysigt, men jag var tvungen gå efter ett tag så jag inte skulle somna där i soffan :P Fast dagen har ändå gått ganska fort, både jag och Jessica A jobbade 7-4 så vi har hunnit surra massor och sen 12 kom Jerkan och jobbade också och eftersom vi hade ett födelsedagsbarn idag så blev det långbord med massa gott fika, och vi hade ju turen att också få smaka ;D Men alla dom dära dötimmarna mellan 12 och 3 gick som bra eftersom det var ju fullt med folk där :) Så jag och JW har fått ta det väldigt lugnt medans alla har suttit snällt och fikat :)

Nu har jag iaf kommit hem, funderar på att städa lite, och slå igång en tvätt men jag blev så himla slö. Måste iaf packa upp matpåsen som jag lämnade i hallen sen får jag se vad det blir, kanske tar en pn istället och inväntar att JW ska sluta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0