Tjorvigt

Jobbet gick bra men det blev lite tjorvigt nu då jag var på en ny avdelning och komma ihåg alla med. tider och sånna där smågrejer men det gick. Men jag får väl se imorgon på morgonen om jag upptäcker något jag glömt, haha :P
Det ska bli riktigt skönt att jobba med Jessica i helgen, dagarna kommer gå fort då man kan sitta och surra med henne. Visserligen är vi bara tillsammans mellan 7 och 12 men ändå.

Läst nyss i Lisas blogg att Sanna är ledig pdol, och jag blev RIKTIGT glad, jag ser fram emot det. Var ju som längesen man träffade henne nu då båda jobbar hela tiden, vi går om varandra jämnt :P
Men hur som helst så lyckades jag byta lite på min pdol fredag, skulle egentligen jobba till 4 men nu har jag bytt så jag slutar 1 istället, känns skönt. Då behöver man inte stressa eller något, plus att man kanske hinner vila 1 timme eftersom jag måste ju ändå upp halv 6 på morgonen. Men det känns bra att det gick att göra så :)

Nu ska jag nog lägga mig och se lite tv sen försöka sova, ska ju upp tidigt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0