Söndag

Igår var jag ju då bakis hela dagen och det var riktigt jobbigt att börja dricka igen men så blev det ändå, vi var hos mig och det var riktigt trevligt minus några incidenter som jag inte orkar ta upp här. Sen tjugo i 1 skulle jag in på området och självklart möttes jag och alla andra som också skulle in då av två vakter som sa att dom inte släppte in mer folk efter halv 1 men dom sa att om man villa klaga eller typ reklamera biljetten eller vad dom sa så fick man gå in till receptionen och göra det. Jag gick med arga bestämda steg dit och hade nästan tänkt skälla ut dom men innan jag han fram så träffade jag Mackan som snällt släppte in mig så då blev jag lite gladare igen :)
Var där inne ett tag sen blev det att bege sig till Öjebyn för att spendera natten hemma i min säng synd bara att jag vaknade upp bakis idag också :P Aja, inget att göra åt det. Nu väntar jag på att mamma ska hämta mig så ska vi ut till havs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0