Söndag

Har inte hunnit med någon uppdatering idag så jag får ta hela dagen nu.

Kom på jobbet och var trött, men vi fick upp alla och allt flöt på bra, hann baka en mjuk pepparkaka åt gamlingarna som Jessica fick bjuda på efter lunchen. Klockan 12 for jag hem och sov mellan 1 och halv 4, då var det bara att vakna, fara på jobbet och skicka hem Jessica för att börja arbeta själv. Kvällen har gått bra, finns inte så mycket att säga om den.

Har iaf nyss kommit hem, och just nu borde jag egentligen sitta och se fram emot två lediga dagar men så blev inte fallet. En arbetskamrat har fått ryggskott och sjukskrivit sig imorgon och dom som dom hade pratat med kunde inte komma in och jobba så dom skulle ringa vidare men då anmälde jag mig frivilligt, det är ju faktiskt bara mellan 7 och 1, får ju dessutom jobba med Jerkan 1 timme ;D Hade det varit mellan 7 och 4 hade jag aldrig orkat, men samtidigt får man ju se det som så att då lönen kommer är den större än vad den egentligen skulle vara, och det är positivt! Synd bara att det är ett tag kvar tills dess.

Nu ska jag lägga mig och se lite tv sen försöka sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0