Söndag

Det blev fest igår. Först for jag och Jossan till Jens där jag hade riktigt trevligt hela kvällen och sen var Jessica snäll och skjutsade in oss till stan. Där blev det utgång och jag hade riktigt kul, mycke dans och så. Däremot gick min länk sönder i mitt Thomas Sabo armband och det är jag inte alls glad över idag, jag hoppas det går att få en ny eller något, men säkert inte. Måste iaf in med den och höra med dom om det är nån sorts garanti på det.
Senare gick vi till max och åt och sen var jag och Anton och gick omkring lite i stan. Vi for och åt varsin calippo på torget och bara tog det lugnt. Sen skulle vi börja få tag i en taxi och ta oss hem och det visade sig vara omöjligt, jag var inte hemma förens nästan 5.
Då jag kom hem var jag riktigt trött och somnade direkt.


Nu ska jag kolla vad det är för väder, klä mig vettigt efter det och sen fara ut till havs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0