Skönt

Idag då jag vaknade upp på havs sken solen och himlen var blå. Min moster kom ut halv 11 och vi låg och pressade från då till 2, då började det blåsa lite och eftersom jag börjar jobba 4 så kände jag att det var lika bra att fara då eftersom jag skulle hinna hem och duscha och allt. Men vädret har varit helt perfekt, varma vindar och även fast solen var i dismoln så var det ändå stekande varmt, sen då solen kom fram och det inte blåste något så ville man dö ;P Det har varit en perfekt dag och brännan är bättre. Nu har jag nyss ätit, ska hoppa in i duschen och sen blir det att fara, skönt med kort kväll ikväll och kort dag imorgon för att sen få massor med lediga dagar =)

Måste även säga att gårdagen var riktigt trevlig. For förbi Pontus där dom satt och drack litegranna och det var riktigt kul att träffa han igen, för det var väldigt längesen innan det. Synd bara att han farit tillbaka till sthlm nu men jag funderar på att fara dit så fort jag kan och hälsa på, lite svårt med ledigheten bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0