Onsdag

Igår åt vi då middag ute på havs sen for vi in till stan och hängde lite med Erik och Koffa. Efter ett tag kom Fraggel och Bergwall och sen fick vi även fara och hämta Ante. Sen då alla väl var där så for vi vidare förbi Amanda där dom såg film, och eftersom dom just hade börjat med en Jossan redan sett så lånade vi en skräckis av dom och for och såg den hemma hos mig. Efter filmen var jag trött så då for jag ut till havs och sov.
Idag vaknade jag till spöregn, inte alls kul men efter 3 dagar börjar man vänja sig. Nu har jag nyss kommit hem, har startat en tvättmaskin, ska hämta lite grejer, ska duscha sen handla för att bege mig ut till havs igen där det blir middag.

Kvällen hade jag tänkt spendera med Jessica, får se vad vi hittar på.


Josse frågade mig nyss om jag inte var sugen på att festa ikväll och jag sa att jag inte var det sen fick ja nå svar av hon som tyckte att jag borde vara det eller något och på det var jag smart att svarade jag har ändå inget att dricka. Då fick jag tillbaka "nej för du är ju inte 20 och kan gå på systemet"
Haha, jag var helt inställd på att det var lördag och att systemet redan stängt för längesen men tydligen inte :P

Kommentarer
Postat av: jossan

ja du är gölli du empelii ;D

2009-07-08 @ 16:48:06
Postat av: Malla

Haha var Fabbelabbe lat så du fick sköta allt trampande själv? :D Du skulle ha slutat...

Va bra att ngn sett the proposal och att den var bra, då vet jag att det är värt att lägga ner 1½ timma på den! :)

2009-07-08 @ 19:39:31
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0