Onsdag

Dagen började med jobb och den bestod av jobb ända tills kvart över 4 då jag for hem. Då jag kom hem böt jag om och fixade mig lite snabbt och sen kom Anna och hämtade upp mig och vi for in till stan. Jag lyckades ju fynda en klänning för 50 kronor, det var riktigt söt så den blir det att ha en av dagarna i helgen.
Efter stan for jag hem och tog bilen för att bege mig ut till havsbadet och äta middag. Stannade där till halv 9 då for jag in till stan och mötte upp Linnea som ville gå en sväng inne på området så vi gick en snabbis och sen for vi hem till henne och tog med hundarna för att fara och släppa ut dom. Då vi kom tillbaka till henne rensade jag hennes garderob lite så nu har jag lånat hem lite kläder så nu är den andra dagen i helgen räddad. Nu hade jag tänkt pröva allt och se vad jag ska ha, sen ska jag sova :)

Imorgon ska pappa och besikta min bil, det ska bli spännande att se om den går igenom, men jag har inte så höga förhoppningar för det. Annars får vi väl skrota den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0