Mys

Det regnade då jag for ut till havs och det var ju inte så kul men det blev ju bättre sen så. Var här ute ett tag men då fick jag lite tråkigt så jag for och hälsade på Jessica och sen for jag och inhandlade lite till middagen. Då jag kom tillbaka var Micke och Bettan här och dom skulle äta middag med oss och senare kom även Niklas, Linnea och Doris.

Nu har dom nyss farit men Doris blev kvar här så nu hade jag tänkt lägga mig i sängen och mysa med henne. Imorgon blir det intro på blå mellan halv 12 och halv 9. Jävligt skönt att sluta halv 9 istället för 9, den där halvtimman gör mycket. Sen är det jobb på röd på tisdag och sen går jag över till blå resten av sommaren, skönt med lite ombyte. Sen skulle jag även jobba onsdag men den är bortbytt, är ledig torsdag och sen jobbar jag fredag, lördag och söndag. Men ja tror helgen kommer gå ganska fort för jag jobbar med Jessica.

Aja, nu väntar sängen, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0