Män som hatar kvinnor!

Jag och pappa for till stan idag och gjorde några ärenden sen for vi hem och skulle hämta nå skor åt mamma och då lyckades han övertala mig att börja lyssna på alla tre ljudböcker från Stieg Larssons så jag hade tänkt sätta igång nu. Ikväll blir det middag här ute med mamma, pappa, Jossa, Niklas, Linnea och Doris. Det blir att grilla, sen får jag se vad som händer efter det, kanske är så fast i ljudboken att jag bara ligger hemma och lyssnar, det har ju då pappa gjort så fort han har haft chansen.

Måste även berätta att idag har jag bokat Stockholmsresa. Jag far den 19 augusti och kommer hem den 26. Ska fara och bo hos Pontus och spendera veckan med han, men självklart även med Sanna som bor där för tillfället. Kanske även hinner träffa min kusin och hennes familj fast dom får jag träffa på torsdag också :) Men det kan vara kul att följa runt  med henne en dag också, hon kanske tänker på andra saker som inte alla ungdomar gör, om hon nu har tid nå då :P Men jag tror det kommer bli en riktigt trevlig resa, sen så blev den ju inte allt för dyr heller. Resan kostade bara 600 men då blev det 100 kronors tillägg för väskan, 50 kronor dit och 50 hem, men jag måste ju skicka ner en väska så jag har något att packa i då jag ska hem om jag nu köper något. Sen bokade jag även plats på flyget som också kostade 50 kronor på ditvägen och 50 hem, men det kan va värt det då jag nu får sitta på första raden med mer utrymme och det lever ju inte om lika mycket längst fram i planen sa iaf pappa så det kan va skönt, då hinner man fort ut om man kraschar också ;) Så hela resan går på strax under 800 och det var inte alls farligt tycker jag :)

Måste in på banken någon dag och fixa med mina engångskoder, det har slutat funka men det hinner jag någon dag i veckan.

Men nu ska jag börja lyssna, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0