Lördag

Jobbet idag gick bra, jag och Jessica tog upp alla och gav dom frukost, kände ingen stress alls och sen då vi skulle sätta oss och ta fika så var klockan redan halv 11 och jag skulle ha min rast. Men vi fikade iaf sen for jag iväg till ica och inhandlade lite grejer. Efter lunchen gjorde vi marängsviss och startade två filmer som dom satt och såg på, lite lördagsmys. Även jag fick ju sitta och se film med dom och det var ju inte helt fel, så det var såå lugnt fram till halv 4 då det var dags för middagen. Sen kom Jessica 4 och vi fixade lite och det slutade med att jag gick över ett tag men jag hade ändå inte bråttom någonstans så det gjorde ingenting.

Då jag kom hem tog jag det lugnt ett tag och slöade framför tvn, gjorde middag och sen fastade jag framför en film på tvn. Så jag tog mig inte till duschen förens halv 8 då den slutade och efter jag gjort mig klar for jag förbi Jessica och gängen på deras fest. Kom hem för en timme sen, har städat litegranna för det var riktigt dammigt, och nu hade jag tänkt lägga mig i sängen och antingen bläddra igenom en tidning eller se lite tv tills jag somnar. Tidig morgon imorgon också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0