Kvällen

Kvällen har faktiskt gått ganska fort, men då det bara är 5 timmar så är det ju inte så mycket heller. Alla har som varit lugna också och det underlättar ganska mycket då, men visserligen är alla på min avdelning lugna och trötta på kvällen så dom brukar som ändå gå och lägga sig allt mellan 6 och 8 så jag var nog klar där kring tjugo i 9 och det är så skönt att ha lite lugn tid innan man går hem istället för att stressa i säng alla innan man ska ner och raportera. Får väl se hur det blir sen den 16:e då jag byter avdelning, men det verkar ändå i stort sett lugnt överallt, bara lite spring ibland men så är det ju bara : )

Hade tänkt lägga mig och se lite tv på ett tag för att sen sova, ska upp tidigt imorrn men jag jobbar bara 6 timmar så det kommer nog också gå ganska fort, godnatt


Kommentarer
Postat av: josse

vad hade du tänkt kommentera där?=)

2009-07-02 @ 10:27:12
URL: http://jossesandlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0