Filmkväll

Ikväll har jag bara tagit det lugnt, sett film, knaprat ipren och druckit tranbärssaft. Började med att se True confessions of a Go-Go Girl och nu började Thelma och Louise. Hade tänkt lägga mig i sängen och se den ett tag innan jag sover. Imorgon börjar jag min 52 timmars långa arbetsvecka, fy fan! Önskar redan att det vore söndag och att hela veckan är över, men efter den här veckan så blir det inte så många mer dagars jobb så man får härda ut. 6 dagar den här veckan, 3 nästa, 2 efter det och sen blir man arbetslös igen. Får se till att skaffa mig ett jobb efter det ;D

Men hur som helst, nu har lönen kommit in på kontot. Hade tänkt lägga mig och kolla i hm katalogen om man hittar något att beställa till skorna ;) Annars får jag kanske fara till stan en snabbis på tisdag eller onsdag. Men jag hade ändå tänkt försöka spara allt till sthlm, dom har ju ett lite större utbud :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0