Det sög

Igår var jag riktigt taggad och allt, det gick bra att dricka och så men mitt i allt får jag nån slags uvi eller blåskatarr eller något och jag fick ont och började må illa och kissade konstant. Så vi gick in på området kring 11, åkte en karusell sen gick jag efter 20 min. Linnea var snäll och skjutsade hem mig och jag låg i sängen med vetekudden och var arg för att jag missade hela lördagen på den helg som normalt är den roligaste på hela sommaren, om inte på hela året. Idag är det bättre men jag är fortfarande arg för att jag missade gårdagen. Blev en dyr fest för ingenting men samtidigt så spenderade jag inga pengar på området. Sen så har jag även kvar 8 åk på mitt åkband eftersom det inte blev att åka så mycket igår, vi skulle ta det idag men vi får väl se hur det går med det :P

Nu ska jag lägga mig och se lite tv igen och invänta Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0