47 timmar

Jobbet gick bra, var väl egentligen inte så mycket som skillde blå från röd förutom människorna men det var bra att få en introkväll iaf. Dom var också ganska lätta att ha att göra med och jag gillar verkligen att jobba på roknäs. Man har inte alltid fullt upp, ibland kan man sätta sig ner och andas lite, även fast jag tycker det är jävligt jobbigt att ha massa dötid men man vill ju inte ha fullt upp varje minut. Men jag tror att jag kommer vara lite less efter den här veckan, jobbar 47 timmar, 6 dar utav 7, jobbigt! Sen var det inte helt fel att även Jessica jobbade så då hade man någon att surra med på rasten.

Slutade iaf halv 9 och jag kom ut till havs för ca en halvtimme sen. Det var meningen att jag skulle sova hemma inatt eftersom jag börjar tidigt imorgon men då jag pratade med mamma tidiare ikväll hade hon tagit ut osten och så hit så då fanns det ingen frukost hemma längre, tack för den du!

Nu hade jag tänkt gå och lägga mig och mysa med Doris. Till min stora förvåning och glädje var hon här nu då jag kom så det ska bli lite mys nu.


Sen då måste jag även berätta att eftersom jag inte skulle få komma in förra lördagen då det var beach party så blev jag ju arg och vi har varit och klagat i receptionen och idag fick jag tillbaka pengar för lördagen. Dom hade fel och vi rätt! Men det är dålig stil av dom, för dom skulle ringa upp både Linnea och Jessica och det slutade med att Jessica fick ringa dit och säga åt dom igen i söndags. Men nu är det löst och det tackar vi för! God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0