Utmanad

Först och fräsmt måste jag säga att det kom två människor och knackade på min dörr, och eftersom jag inte visste vad dom ville så öppnade jag ju då, men hade jag vetat det hade jag nog låtit dom vara :P
Dom började då prata om gud och alla frågor man har och om man ska tro på bibeln så får vi en ljus framtid, men om bibeln inte stämmer så kommer vi få en mörk framtid. Sen så var en annan sak dom pratade om var om krig skulle försvinna, och enligt bibeln så hade ju gud lovat att det skulle försvinna..
Men hur som helst så tror jag inte på sånt och det sa jag till dom, tror inte dom tyckte om mig :P Visst, krig kanske försvinner någon gång, men jag tror inte det är gud som gör det, tror det är för att människorna ändrar sig och tillsist dör krig ut då det inte finns något att kriga om.
Aja, skit samma.. jag fick ett papper som dom ville att jag skulle läsa och dom skulle komma tillbaka om några dagar eller när det var och fråga om jag hade ändrat uppfattning, men pappret åkte ner i soptunnan, och jag tror inte jag öppnar nästa gång :P


Hur som helst så har jag blivit utmanad av Linnea, eller.. jag tror det är mig hon menar med Emeli men man vet ju aldrig ;)
Man ska då öppna 4 eller 6 mappen och välja 4 eller 6 bilden och skriva om händelsen!

Eftersom att alla mina bilder är först uppdelade i årtal så tänker jag välja från mappen 2008 eftersom dom är nyast och kanske mest intressanta, för det har inte hunnit komma så många intressanta bilder till 2009 än :P



Bilden är då av Micke och Fraggel, det var den 6/9-08 och Plupp hade nyss fyllt 20 år så vi var och firade han hemma hos han.

Jag utmanar Anna, Jessica, Ida, Lisa och Rebecca.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0