trötter..

Har just kommit hem, har varit och fått lite info om imorgon och när alla ska äta och ska ut och allt sånt där som man nu behöver veta för att vara hundvakt en dag. Det blev även massa annat surr om jobb och sånt så det tog ett tag och nu är jag så jävla trött. Hittar ni någon som är tröttare gör ni det väldigt bra!

Ska borsta tänderna nu sen sova direkt, ska ju ändå upp halv 8 imorgon, skjutsa mamma, vila till halv 10, fara och lämna in mamma bil på tvättning, skjutsa susanne, fara hem och vila till typ 12, hämta mamma och skjutsa hon till hennes bil, fara och mata valparna, vara med dom, ta ut dom stora, laga middag, ge mat till dom stora, ge mat till dom små, ta ut alla och busa och lek lite, skjutsa till träning, hämta från träning, ta ut hundarna igen, SOVA! Så ser mitt schema ut imorgon, ska även försöka skriva ihop ett cv av något slag, men får se om jag hinner, dom få stunderna jag får lite lugn och ro lär jag väl ligga helt död i sängen :P Sen på fredag ska jag upp 7 igen, ge dom mat, ta ut alla, skjutsa, ta ut dom stora på lite längre prommis.
Men sen efter det då blir jag nog ledig, och då ska jag då fan sova hela dagen, för sen på kvällen blir det ju då fest och utgång på statt!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0