Tisdag

Man kan ju fråga sig vad jag gör vaken nu, men det bara blev så :P

Igår efter mitt blogginlägg så gick jag inte alls och la mig, Öhman och Samanta kom och hämtade mig och vi skulle hitta på något men det gick inte så bra så vi for hem igen efter typ en halvtimme. Men då gick jag och la mig ;) Jag somnade kring 1 och vaknade halv 9 idag, alldeles av mig själv. Hade inte tänkt gå upp då men sen kände jag att jag kunde lika gärna göra det eftersom jag ska baka massor idag så det är lika bra att börja nu direkt :)
Ska bland annat baka kokoskakor, och tro mig, jag ska inte äta allt själv ;) Ska göra en god gärning och ge bland annat Niklas och Linnea.

Så nu är det bara att äta frukost och sen sätta igång :)



Mums :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0