Spökhus

Måste börja med att säga att brödet blev himla gott ;)

Efter middagen for jag och mamma till Niklas och Linnea, jag hade ju lovat dom lite fika så det var lika bra att fara dit med det, då fick man ju hälsa på dom och Doris så :) Då jag var påväg hem fick jag ett sms av Samanta att dom skulle komma och hämta mig så då jag kom hem var dom redan på min gård och väntade. Vi skulle fara till nå spökhus som låg bara en bit innan sikfors.
Då vi kom dit så var det ju förståss massor med snö och det var bara Öhman som hade bra skor och täckisar, jag tog inga eftersom dom andra inte hade. Så han fick gå först och försöka göra spåren som redan fanns där lite bättre, och jag fick gå sist eftersom ingen ville det, men jag blev fan lika blöt ändå. Så går det då man har gympadojorna ;P Blev visserligen blöt upp till knäna så det hade nog inte hjälpt om man inte haft täckisar och typ skoterskor.

Nu ska jag ta av mig dom blöta kläderna, kanske hoppa i duschen så jag blir varm och sen väntar sängen. Ska upp tidigt imorgon, ska skjutsa in mamma till träningen och hon ska va där kvart i 7 så vi måste väl fara typ halv härifrån. Sen ska jag hämta Linnea från hennes jobb och sen ska jag uträtta lite ärenden. Fast har inte så mycket att göra eftersom jag ringde min mor imorse och bad hon springa och köpa förköp åt mig om hon skulle hinna på lunchen, och det gjorde hon :) Men det finns alltid lite andra små grejer som ska fixas.
Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0