Sömn

Hade tänkt gå och lägga mig för ett tag sen, men då jag skulle hämta mitt täcke ur torktumlaren så var det inte riktigt torrt även fast den sa att den var klar, jag tycker verkligen inte om våran torktumlare, den är knepig, och den gamla var nog nästan bättre. Men det säger jag nog bara för att jag blev lite sur :P

Dock så måste jag berätta om mitt icabesök idag. Under hela besöket pratade jag med Sanna och jag var lite ofokuserad så jag höll på att missa att blippa en grej, men jag kom på mig lika fort så det gick bra och sen då jag kom till kassan fick jag avstämning och då blev jag genast lite orolig eftersom jag inte hade tänkt på vad jag gjorde.
Jag la upp allt och sen sa hon att hon skulle kolla på kvittot för det var något som inte stämde och jag kände hur jag ville sjunka ner under jorden men då visade det sig att jag inte hade glömt något, jag hade däremot blippat en grej två gånger så om de inte hade blivit avstämning hade jag fått betala för mer än vad jag köpte. Sånt som händer :P

Men nu ska jag göra ett nytt försök, för jag kan ju inte sova utan mitt täcke. Annars får jag nog ta det, det var ju faktiskt bara lite fuktigt så det går nog ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0