Sikfors

Var ju meningen att det skulle bli poker ikväll men det blev lite ändringar för Petrus och dom hade inte tid, så istället spenderade jag min kväll med Matte och Simon. Vi tog det bara lugnt och jag fick en rundtur i Simons hus.

Känns som att jag är bokad hela veckan. Imorgon ska jag och mamma på bio, vi ska se I Taket Lyser Stjärnorna. Det var jag som ville se den och hon ställer upp och följder,. Då jag berättade vad den handlade om sa hon att då borde hon kanske ta med en handduk ;P haha..
På onsdag och torsdag blir det ju då kanske jobb, men förhoppningsvis. Sen då jag slutar på torsdag ska jag kanske fara till sthlm. Matte, Matte och Camilla ska köra dit med Camillas grejer eftersom hon ska flytta dit och jag ska nog följa bara för skojs skull.
På kommer jag ju då hem nån gång på dan antar jag sen ska jag se skoter, och sen får jag se vad som händer efter det, men det är ju ett tag kvar dit. På lördag blir det nog fest, hoppas Petrus har sin 20-års fest, annars blir det nog ändå fest, och på söndag ska jag väl ta det lugnt och återhämta mig, kanske far och ser skoter då också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Petrus ska nog mest troligt ha fest, men jag tror inte att han vet vars än:S

2009-02-03 @ 09:25:25
URL: http://rewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0