Sängen väntar

Natten har varit ännu lugnare än förra natten, om det ens är möjligt :P Har hunnit se 10 avsnitt så nu har vi inte så många kvar av första säsongen.

Blev däremot inte att klippa sig nå, men idag efter hon har varit och klippt nån där vid 2 ska hon antingen komma hit och klippa mig, slinga håret och kanske se klart avsnittet vi bara hann halva av för att sen fara till tävlingen, eller så skulle hon nog klippa mig efter.
Blir dock inte så att jag ska vara nå chaffis åt mina föräldrar, för jag är borta just då dom ska ha skjutsen så det fanns inte så mycket att göra åt det. Jag erbjöd mamma att försöka pussla ihop det på något annat sätt men hon tyckte inte det så det var ju snällt av henne.
Ska även försöka hinna in till stan och kolla om armbandet men jag tvivlar på att jag hinner det idag, får nog göra det imorgon på dagen istället.

Nu ska jag gå och sova, får se hur länge det blir, men jag antar att det blir före 4 idag. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: josefina

Vad händer i helgen då ?

2009-02-06 @ 07:39:17
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-06 @ 11:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0