Samtal

Kom hem från Anna för ett tag sen, det blev så att jag, hon och Öhman såg Beck.

Då jag kom hem ringde jag upp Sanna och vi pratade på lite om helgen och så, den har varit mysko, väldigt mysko. Vi kom som fram till det ;P

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla i en kokbok vi har lånat av min moster, kanske hittar nå gott recept till imorgon :)
Sen imorgon då jag vaknar kanske jag orkar ta tag i att byta gardiner och ta ner min jullampa. Gardinerna är väl kanske inte så juliga, men eftersom jag alltid har dom på julen så förknippar jag dom med det. Men jag har ju fått nya svarta som jag ska sätta upp tillsammans med mina vita, och jag känner att det är dags snart!


Min julboll och mina "jul"gardiner.


Kommentarer
Postat av: Lea

16 Feb..ja emeli du r arbetslös och har inte gjort det först nu...vad säger man:P

2009-02-16 @ 08:18:55
URL: http://linnealindkvist.blogger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0