Promenaden

Jani, den blev inte alls som jag hade tänkt. Jag tog på mig täckisarna och klädde mig varmt, Doris stod vid dörren och väntade på att få gå ut. Vi gick en bit sen började hon bita tag i kopplet och dra åt hållet som vi just kom från för att säga att hon ville vända och gå hem. Men jag var envis och vi gick i hela 10 minuter. Jag tror däremot att hon känner igen sig här i kring nu, för då vi kom till vägen uti strandpromenaden började hon dra att vi skulle gå den vägen för att komma till huset, inte vända och gå tillbaka så hon är allt bra smart.
Den långa promenaden hann iaf resultera i två frusna flickor.

Nu har jag nyss hämtat mamma och snart väntar nog sängen, är faktiskt ganska trött. Ska till stan imorgon med Linnea, ska köpa nå åt Anna eftersom hon fyller 19 imorgon, och jag ska även köpa sminkborttagningsservetter till mig själv :D Sen hittar jag kanske något annat smått och gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0