Positivt

Äntligen! For tillbaka till Roknäsgården och nu var båda två där, så jag fick i alla fall prata med Marie så jag ska maila mitt cv och så till henne, fick även ett nummer av hon till nå där man kunde anmäla sig till vikare, jag vet inte riktigt, men jag ska nog ringa dig också. For även förbi Öjagården men ingen av cheferna var där heller, jag kan inte ens säga att jag blev förvånad, men det är ju lite enklare att fara förbi där på dagarna, så jag får nog fara dit imorgon.

Jag hade inte tackat nej till en skotertur idag. Solen skiner, himlen är blå och pärlan står översnöad utanför mitt fönster :P haha, kanske borde ta bort lite från den men det kom ju så mycke snö sist och jag vill inte plumsa till den bara för att ta bort snön, det är ju inte ofarligt precis. Plus att även om jag kände för att plumsa dit så har jag nog inga skor som är så höga som jag skulle behövt, det skulle krävas täckisar och allt.

Aja, ska se klart greys avsnittet jag började se innan jag for iväg för två timmar sen, efter det blir det att vila en liten stund och sen ska jag bege mig till stan. Jag och mamma ska äta middag hos Niklas och Linnea, hon ska göra tacokryddad kyckling lasagne, det blir nog mumsigt, såg i alla fall gott ut på bilden :D



Efter det ska jag fara och få lite info och sånt, ska ju vara valpvakt hela dagen & kvällen imorgon. Behöver kanske till och med skriva en lapp :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0