Onsdag

Jani, vad finns det egentligen att säga. Har så mycket jag vill berätta men inget som går, har för många hemligheter inom mig just nu så jag borde nog gräva ner mig så jag inte försäger mig ;P
Nämen det ska nog gå bra ändå.

Idag ska vi äta typ kycklingwok, och det är ju alltid gott. Jag tror vi åt det för någon dag sen, men skit samma :P
Ska även försöka få tag i Ida för att höra hur det gick för dom, men dom svarar ju inte så det blir lite svårt. Får pröva ringa lite senare igen.

Idag då jag skulle göra upp en eld gick det inte så bra. Vi hade slut tändvätska och det fanns inge mer i garaget. Eller det fanns några droppar kvar så jag hedde på dom och det började brinna där den var, men den slocknade gode for igen, och våra diesel dunkar som vi har hemma är så stora och tonga så jag skulle nog spilla ut massor om jag skulle hälla över till en flaska så pappa skulle göra det i helgen :)
Men nu då mamma slutar skulle hon fara och köpa en flaska, så då kanske det går bättre nästa gång. Det skulle visserligen säkert funka om jag bara hade lite tålamod, men det har jag verkligen inte :P


                                                        


Ida ringde just, och nu är hon och Tommy hundägare, ska bli kul att se lillen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0