Måndag

Imorse, klockan 7, vaknade jag av att jag höll på att pissa ner mig så det var bara att gå upp på toan. Jag måste sluta dricka så mycke vatten på kvällen för det resulterar alltid i att jag måste upp så fort jag vaknar. Visserligen fick jag ju somna om sen och det var ju inte helt fel, men det var ändå jobbigt att gå upp :P

Då jag kollade mig i spegeln såg jag dock ut lite som ett troll, jag somnade med fuktigt hår och det var lockigt och stod åt alla håll på morgonskvisten. Men sen då jag gick upp på riktigt var det inte lika farligt, för då hade det blvit nertryckt då jag somnade om.

Sen så ringde Ida mig igår kring halv 12, skönt att höra att hon kommit sig hem och var hel. Synd bara att hon ska bort nu igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0