Kvällen

Efter middagen kände jag att jag ville fara och hälsa på Linnea och Doris eftersom jag läste att Niklas var i lif, så jag for dit och vi bara tog det lugnt, hängde lite tvätt och så. Sen då Niklas kom hem skulle dom och stor handla och eftersom deras bil har gått sönder så erbjöd jag mig att vara chaffis så dom skulle få hem allt, och det var nog himla tur för jag vet då inte hur dom skulle fått med sig allt hem annars :P
Nu ska jag nog gå och borsta tänderna och lägga mig i sängen och fortsätta se tv även fast jag skulle behöva måla naglarna. Men jag blev så trött då jag såg att mamma gick och la sig så det får nog bli sängen ändå.

Imorgon ska jag baka lite, skulle även behöva till stan och kolla på kläder. Har visserligen en ny klänning jag kan ha på fredag, men det är ändå alltid kul att köpa kläder :D Måste även köpa förköp till fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0