Kvällen

Var ju meningen att jag skulle äta middag med massa ikväll men vi skulle äta så gott hemma så jag sket i det och for till dom då jag ätit klart istället. Vi var hos Johan, såg lite film på tvn, blev bland annat Pippi. Sen då Ville och Fia kom hade dom med sig tårta så då blev det att fika, och den var skitgod :)
Sen for vi in till stan och har kört runt runt, och det var inte kul. Sen så var det typ helt dött i stan också. Men nu ska jag ta bort sminket borsta tänderna och sen sova.

Sen så tror iaf inte mamma och pappa att det är någon som repat bilen, dom tror det kan ha varit tex en katt eller något, för det är så konstigt på ett ställe, det skulle passa in två klor där så. Sanna, passa dig för vad du säger, för vi bojnare vet vart du bor om du kommer med sånna anklagelser ;)

Men nu måste jag springa på toan innan jag kissar i byxorna, god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0