Kallt

Natten har varit riktigt jobbig, först hämtade jag ju då mitt täcke och det kändes bra tills jag kom till mitt rum och veklade ut det från bollen som hade blivit till i torktumlaren, och då jag gjorde det upptäckte jag att halva täcket var fuktigt, var nästan till och med blött på vissa ställen. Så alltså hade det som var i mitten av bollen inte hunnit få nå värme och var därför inte torrt. Men jag stoppade på påslakanet och tänkte skit samma, så farligt kan det väl inte vara, men det var det.
Fukten for igenom påslakanet och det blev kallt och äckligt på fötterna, så jag fick ta en filt mellan.

Sen vaknade jag av att jag hade en mardröm, och den var inte kul, den slutade med att det var en som skulle skära halsen av mig, och hur mycket jag än högg hon så spelade det ingen roll för hon dog aldrig, så hon jagade mig hur länge som helst men jag vaknade innan hon hann pricka mig en gång :P
Det var även två kossor med och dom var inne i vårat hus och försökte döda mig och mamma, för dom hade horn. Hela drömmen var lite mysko.

Men hur som helst, då jag då vaknade var det för varmt av filten men täcket var fortfarande blött så jag gav upp och la mig i pappas säng eftersom han är ju inte hemma. Tyvärr har dom det iskallt i rummet men jag fick ligga ihop krupen under hans lilla duntäcke och försöka sova ändå, men då mamma for imorse så tog jag hennes också. Så med två duntäcken blev det äntligen lagomt varmt och jag sov hur bra som helst tills mamma ringde och väckte mig :P

Nu ska jag göra upp en eld och sen väntar duschen så jag får upp lite värme. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0