Kallt

Blev hämtad halv 3 och då for vi till Stockbäcken, vi såg oth och fixade mitt hår. Efter det bar det av till skotertävlingen och det var så grymt kallt där så jag satt inne med bland annat Anna, Jessica, Rebbi, Petrus, Johan, Clas m.m. Vi gick bara ut då Tim skulle köra sen gick vi in igen.
Då han hade kört klart så for dom hem och jag väntade ett litet tag men sen for vi också. Kom hem för typ en timme sen, har nyss ätit middag och nu ska jag nog hoppa i duschen. Vi satte i lite balsam i håret efter vi sköljt bort allt för att det skulle hjälpa lite, men nu ser det bara flottigt ut så jag ska gå och duscha bort det nu, sen höra med Samanta om det blir nå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0