Jobb

Natten har typ varit perfekt. I början blev det full rulle till 1, sen somnade nog alla och sov hela natten. Så jag och Susanne passade på att nöta OTH säsong 1 och om det blir lika lugnt inatt så ska vi nog fortsätta med det. Sen så var det ju förövrigt himla tur att vi planerade att ta med det eftersom att inga tvkanaler har funkat. Vi hade nog fått sitta och stirra i väggen i 6 timmar annars ;P

Nu väntar sängen, jag är inte särskillt trött men jag behöver nog sova ändå. Ska ju orka med hela torsdagen, även fast jag inte ska göra så mycket. Men jag hörde rykten om att jag ska och sola med bland annat Anna, ska nog sms:a hon nu så hon inte tror att jag ska sova bort hela dagen :) Godnatt.. eller Godmorgon ? ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0