Jani

Det blev inte alls så hektiskt som jag hade förväntat mig, har hunnit med allt och hann även ta en liten pn på soffan mellan 2 och 3 :P 
Nu då jag skulle skjutsa Dennis till träningen var det poliskontroll vid Piteå Rid Klubb, för övrigt den enda kontrollen jag har sett sen jag tog körkortet, tror dom har hållt sig borta från mig :P Dom hade nog 3 bilar där, men då stod dom ju på båda sidorna så, men inte stoppade dom mig, dom såg nog på långa vägar att jag var ofarlig ;) haha, nämen dom var just klar med en som for då jag kom, så dom skulle väl snacka ihop lite först innan dom tog nästa, men sen körde jag en annan väg hem.
Nu funderar jag på vad jag ska göra, har ju 2½ timme på mig innan jag ska hämta Dennis igen så jag får se om jag hittar på något. Ska försöka få tag i mamma eftersom hon inte är hemma, och hon svarade inte då jag ringde, så jag har ingen aning om vart hon är, men säkert på visningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0