Irriterad

Som jag nämnde tidigare så skulle jag ju få en ny tid på ams eftersom jag ju då skulle jobba natten till idag och natt till imorgon, och nu fick jag nyss ett mail från min person därifrån, hon som jag alltid pratar med då jag är där, och hon bad mig komma imorgon någon gång mellan 10 och 12.
Då blev jag lite irriterad, lyssnade hon inte då jag sa att jag skulle jobba två nätter, onsdag och torsdag natt? Om jag inte orkar komma 9 för att jag skulle vara helt död då, så orkar jag ju knappast vara vaken till någon gång mellan 10 och 12.
Det vore ju bra om jag har sovit några timmar innan så jag kanske lyssnar lite på det hon säger, det är ju ändå något viktigt, tror jag då ? Om jag skulle fara direkt efter jobbet skulle jag sitta där och titta på hon och hålla med, men min hjärna skulle ju ändå sova och jag skulle glömma allt så fort hon sagt det.

Aja, får väl se om jag får något svar av hon. Men nu har tröttheten slagit till, och nu väntar sängen med min varma vete kudde. Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0