Hockey

Jag och mamma for till stan ett tag, skulle även på den där utförsäljningen dom hade på nolia och jag fick mig en fleecetröja, ville inte ha en brun men det fanns ingen annan färg så det fick bli det ändå. Sen så fick jag mamma att köpa en jacka till sig själv som även jag ville ha och det gick så bra så nu har jag som fått en jacka också ;D

Då vi kom dit såg vi att Susannes bil var där så vi gick in och såg lite hockey men tyvärr hade Dennis gjort illa sig precis då vi kom så vi fick se en period utan han sen väntade vi till sista bara så vi skulle hinna se han spela också.

Nu ska jag och mamma bara få upp lite värme och sen ska vi bege oss till Bertnäs och fika för Fabbe fyller år på en vecka, men han ska fira hos Robert idag och sen på lördag så ska dom ska fira han hos Malin men då har jag nog inte riktigt tid. Så det blir att följa idag så jag i alla fall hinner gratta han en av gångerna. Kanske hinner på lördag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0