Gårdagen

Lisa kom hit då hon hade gjort sig klar och sen då även jag var klar så for vi runt på lite olika fester och hälsade på. Först for vi till Jimmy där alla svensby/lif/öjeby-bor var, dom var då verkligen på gång där, och jag fick värsta snälla komplimangen. Den var väldigt oväntad, men jag blev riktigt glad!
Efter det festen for vi vidare till Sanna B och satt med dom tjejerna ett tag, och efter det for vi vidare till Tommy där Ida och dom tjejerna festade. Men nästan direkt efter vi kommit for typ hälften ut för att hämta stämpeln men det tog så länge för dom att komma tillbaka så jag och Lisa for.

Vi skjutsade hem Lisas syster och sen for vi och hämtade upp alla hos Jimmy och sen for vi till pentan. Jag och Lisa hade ju varit smarta och hämtat stämpel kvart över 10 eftersom vi orkade inte stå och frysa i kön då vi skulle ut nyktra. Där inne mötte vi upp med Sanna som också var nykter.
Kvällen var väl inte överdrivet rolig där inne, men det är kul att titta på alla fulla som gör mysko saker, för att sedan tänka att man gör samma sak själv ;P

Då pentan stängde for vi och åt och sen var jag chaffis till sent på natten, kom hem kring kvart i 5 och har sovit till 1 idag. Var meningen att jag skulle följa och köra skoter med Erik och dom men efter jag fått mitt första sms vid 12 så somnade jag om och vaknade inte av det andra så det blev inte. Men nu väntar lunchen och sen ska jag och mamma ändå på stan så det gör inget att jag missade det.

Ska försöka få med hon på bio i veckan för jag vill se I taket lyser stjärnorna, och hon är nog inte så svår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0