Gårdagen

Kvällen började hos Pilla, vi hade tjejfest med singstar och ölspel, riktigt trevligt men jag blev kanske lite för full, kommer inte riktigt ihåg allt, men finns inte så mycket att göra åt det :P
Sen vid 10, 11 någon gång kom det lite killar också och efter ett tag begav vi oss till statt.

Idag då jag vaknade mådde jag inte så bra, drack några klunkar med vatten men dom kom upp direkt, haha :P Men sen drack jag mer och det fick då stanna så. Men nu är det väl bara att tagga upp igen, ska på rockfest i sikfors, tror det kommer bli riktigt trevligt där. Ska snart förbi på Linneas jobb, hon skulle hjälpa mig lite med håret sen ska jag nog förbi hemma hos henne också och låna lite armband. Tyvärr innehåller min garderob inte allt för mycket som är rockigt men det löste sig nog ändå.
Men innan den festen blir det middag här hemma, Niklas, Robert, Linnea P och Fabbe ska komma hit, synd bara att Linnea L inte kunde lösa det med jobbet så hon missar den goda maten.

Jag och Jessica igår

Kommentarer
Postat av: Lea

du vet att du är vacker hoppas jag;)

2009-02-28 @ 20:31:43
URL: http://linnealindkvist.blogger.com
Postat av: Malla

Snygging!

2009-03-01 @ 10:16:23
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0