Fredag

Vaknade ungefär för en halvtimme sen, och nu ska jag gå och äta frukost och göra mig klar, ska även packa ner mina täckisar och allt sånt och sen kommer Susanne och hämtar upp mig.

För två dagar sen vaknade jag upp med ont i halsen men jag tänkte inte så mycket mer på det för det gick som över efter det gått en liten stund av dagen. Även igår vaknade jag upp med det men jag köpte halstabletter, och det har inte varit så dåligt i den, förutom att jag haft lite hosta under natten. Idag då jag vaknade var det ju då som vanligt med den men nu känner jag att jag mår lite halvrisigt, tror jag kommer bli sjuk. Känner att kroppen inte riktigt är helt 100, men ja ska fan inte bli sjuk till imorgon!
Så det blir att klä sig varmt idag, ska inte riskera att frysa! Men nu ska jag gå, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0