Fredag

Den här dagen skulle bli en bra dag tyckte jag, men det var någon som inte tyckte det och nu är den halvdålig.

Jag vaknade och tyckte att allt var bra, det var perfekt med blå himel och sol, är på fest humör och allt har flytit på så bra. Men nu är allt inte lika bra, jag är fylld av stress och oro, hoppas bara allt blir bra innan kväll så man slipper tänka på allt det här under festen. Men efter några groggar kanske allt är glömt ;) Näee, det är nog mest bara önsketänkande.

Har i alla fall varit och solat med Anna nyss, ska snart hoppa i duschen. Sen halv 4 blir det att hämta upp Dennis, äta, skjutsa han sen ska jag till Anna och göra mig klar med hon och Jessica. Efter det väntar en riktigt trevlig kväll! Tro mig, jag ska börja tagga upp igen och skita i det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0