Fredag

Äntligen fredag, nog för att jag är ledig alla dagar men det känns ändå bättre då det är helg ;)

Igår gjorde jag inte så mycket, for förbi hos Rebbi där dom byggde snökoja och det var sen meningen att jag skulle fara och sova hos Linnea, men då jag kom hem sov mamma redan så jag kunde inte be hon skjutsa mig.
Så det blir att fara in till stan nu, gå ut med Doris och sen väntar ams klockan 10, eller kanske far dit halv 11. Måste och titta på nån täckdress som mamma såg i tidningen. Jag vet inte om hon menade att jag skulle få den om jag ville ha den då hon sa att den var ju så billig, eller om hon bara ville konstatera det :P

Men nu väntar hon på mig, hejs!


Kommentarer
Postat av: Lea

sova hos mej... inte hos oss?... elle niklas eftetsom jag jobbade natt?:P

2009-02-13 @ 12:37:33
URL: http://linnealindkvist.blogger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0