Filmen

Jag tyckte filmen var riktigt bra, men det kan ju bero på att jag tillar i stort sett alla filmer. Men det mest pinsamma hände ju dock mig :P

Filmen började ju, och det hände ju saker som faktiskt skulle kunna hända i verkligheten, den var pinsam och rolig. Sen  efter ett tag var det ju då helt tyst i bion, dom på filmen låg och grät, jag hörde snyftningar framifrån, bakifrån och bredvid mig, och helt plötsligt känner jag att jag måste gap skratta. Så jag satt där och försökte hålla inne skrattet, men det gick ju sådär, dom som satt på raden framför kollade bak på mig och funderade säkert vad jag höll på med, och sen då mamma märkte att jag höll på att dö av skratt började hon också skratta mitt i hennes gråt :P
Jag hade vela gå ut och skratta klart men det hade ju bara blivit värre, men efter ett tag gav det med sig och vi såg klart slutet.

Kom nyss hem och nu ser jag top model, sen blir det att se oth och gossip som jag hade missat idag då jag gick upp, hade helt enkelt glömt bort det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0