Festen

Nu har jag verkligen kommit fram till att jag inte riktgit tål nässpray, inte för att jag brukar använda det så ofta då jag väl är täppt i nästan men det kan ju ändå vara bra ibland, men nu skiter jag i nässpray för evigt!

Aja, på havsbadet var det mysigt, vi satt i bubbelpoolen för det mesta, men vi hann även med några åkningar. Klockan 4 gick vi upp och åt sen efter det gjorde vi oss klara, och det tog lite tid det, men ingen orkade stressa. Efter det for vi till Dennis där vi var ganska mycke folk, men sen i slutet urartade allt så jag, Jessica, Rebbi och Ev gick förbi Niklas och Linnea ett tag och satt för att vänta på att klockan skulle bli lite mer innan vi gick ut.
Rebbi och Ev gick före mig och Jessica och då vi skulle gå tyckte vi det var så kallt så vi fick skjuts, det var verkligen skönt att slippa gå även fast det inte är långt, men så grymt kallt som det var igår så.
Var på pentryt tills dom stängde och sen blev det mat på big boy med öjebyarna + Anna och Josse och efter det kom mamma och hämtade oss.

Det var en rolig kväll och idag är jag grymt trött, ska nog lägga mig i sängen och se lite tv nu. Men det bästa av allt är ju då att jag inte har blivit mer förkyld, jag trodde jag skulle vara typ död idag med tanke på att jag hade klänning, men inte gör det nå ;) Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0