Dagen

For in till stan och gjorde mig klar hemma hos Niklas och Linnea medans jag väntade på att klockan skulle bli 10. Hann även mysa lite med Doris!
Sen for jag då till ams, och det gick jätte fort där, hon sa att jag skulle på nå gruppmöte den 3/3, och då blev jag otaggad så jag tänkte söka lite jobb idag, men då jag då väl kom till rg så var ingen av cheferna där :P Typiskt! då hade jag varit nervös i onödan.

Men hur som helst, efter ams så for jag ner till stan och köpte mitt Thomas Sabo armband, jag beställde en berlock, jag kortade ner min klocka som jag fick i julklapp, jag träffade Sanna och sa hejdå till henne, skulle även få en kortare tungstav av henne men det glömde vi.
Var och åt lunch med mamma och AnnaBritta på statt, det var gott! Sen efter det följde jag ju då mamma till roknäs där hon skulle ha en visning och jag skulle leka jobbsökare, men det gick ju som det gick.

Då jag kom hem somnade jag ett tag, sov till 5 och då jag väl vaknade for jag till Sanna och hämtade tungstaven. Nu håller dom på med middagen, det ska också bli gott. Det blir nå kött av nå slag. Även Niklas och Linnea är här.

Ikväll ska jag iaf till Anna, sen får jag se vad det blir. Sen imorgon ska vi vara massa fok och äta alla hjärtans dag middag, typ 10 stycken eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0