Bad

Har just packat ner alla badgrejer i väskan och snart bär det av till havsbadet, vi ska ju och fira Petrus. Jag tror det kommer bli riktigt kul men tyvärr så har jag blivit ännu mer förkyld under natten så jag får se om jag orkar bada tills dom stänger klockan 6 eller om jag ringer mamma och ber hon hämta mig tidigare så får jag fara hem och vila lite och sen möta upp dom i stan igen.
Blev inte så mycket sömn inatt, för jag har lite problem med luftvägarna, dom är lite täppta och det känns sådär men skit samma, man är bara 19 en gång så jag orkar inte ligga hemma.

Nu ska jag gå och säga till mamma att vi ska fara, för jag måste först in till stan och fixa lite grejer, bland annat ett nässpray ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0