Ändrade planer 2

Då jag läste att det var svensk buffe på furuborg tänkte jag ju direkt lax, sill och sånna grejer, men samtidigt så tänkte jag att dom har nog ändå annat mitt i vintern, då vill man väl ändå ha varm mat? Nämen jag gick in på deras hemsida och kollade, och där stod det, till min förskräckning, att det var bla laxmoussesnittar, inlagd sill, ansjovis cheescake, gravad lax, janssons frestelse, ägghalvor, potatis, prinskorv m.m, och jag äter ju ungefär inget på julbordet så det där var verkligen inget för mig så vi sket i furuborg.
Då tänkte vi att vi skulle fara till statt och se om dom hade något bord ledig och annars skulle vi gå till thaigarden. Sen då vi väl kom in till stan drog vi en liten omväg och for förbi Niklas, Linnea och Doris där mamma och pappa fick sig whiskey, jag körde ju och det var lika bra för jag tycker inte om whiskey :P
Sen gick vi ner till statt där det var fullt så det blev att äta friterad kyckling på thaigarden istället, och det var jävligt gott.

Då vi väl ätit klart var klockan kring 7 så då for jag vidare till Anna och där var det fullt med folk som var på besök. Vi såg lite Lets Dance och tog det jävligt lugnt. Jag, Anna, Jessica och Jimmy hann dra en sväng runt om i skogen och då vi kom tillbaka spelade vi Med Andra Ord. Det gick sådär för mig och Petrus i början men ja :P

Ska snart gå och lägga mig sen imorgon då jag vaknar ska jag till Anna och vi ska ut och glida med 240, ska bli kul. Vi har även bestämt att det blir ingen fest hos henne imorgon, men vi ska festa nästa helg istället för då är det statt. Känns lite roligare än att gå ut på pentryt, nog för vi hade inte tänkt gå ut alls om vi skulle ha dragit fest imorgon.

Nu väntar tandborsten, toan och mitt ansikte väntar på att jag ska ta bort sminket, och sen ska jag äntligen hoppa i säng. Har ju varit vaken sen 7 imorse, utan en pn mitt på dagen, är inte van vid sånt ;) God natt folket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0