Alla ♥-dag

Gick upp för en timme sen och nu ska jag nog äta nå frukost av nå slag, efter det ska vi och handla maten för ikväll, vi är nog 11 stycken som ska äta och efter det ska jag nog gå en sväng på stan med Linnea.

Inatt är det typ nå pucko som har varit och repat pappas bil. Jag tror inte han är speciellt nöjd, bilen är ju dessutom relativt ny. Mamma gick och tänkte om det kunde ha varit något annat som hänt, att det kanske inte var en människa för vem skulle göra något sånt tyckte hon, men då påpekade jag att om folk bränner ner hus, misshandlar någon utan anledning och bara är allmänt störda ibland så tror jag ju inte precis det är så svårt att repa en bil. Menmen, gjort är gjort.

Ska gå nu så jag är klar då dom kommer :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Fan va stört!!! jävla bojjnare!;-)

2009-02-14 @ 13:48:35
URL: http://sannaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0