Torsdag

Jag vet att det varit lite dålig uppdatering men det är faktiskt inte mitt fel.

For in till stan och färgade håret, väntade på ett super resultat men istället syns det inte så jag ska dit idag också och idag ska vi ta det från början igen så idag kommer det bli super ;D Ida sa det igår - tur att det är dig som jag känner :P och jag kände lite samma, särskilt imorse så jag kunde smsa hon om mina problem och att det kanske inte skulle bli en frissadag idag också, men jag skiter i det här och gör det ändå : )

Efter frissan igår mötte jag upp Amanda, det blev lunch på Nodo för mig och sen gick vi runt på stan en sväng, jag köpte en julklapp men sen inget mer. Då vi blev less for vi till henne och jag var där till  halv 6, for hem, bakade och kände att jag var grymt trött så klockan 8 la jag mig i sängen, hade tänkt uppdatera lite då men då funkade inte vårat internet och jag har just fixat det så därför blev det ingen uppdatering förens nu.

Nu ska jag gå upp och äta frukost sen ska jag bege mig till stan : )

Kommentarer
Postat av: Fröken Ida

Nu i juletider:

Vilken är din favorit när det gäller julgodis?

2009-12-10 @ 10:41:29
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0