Skip-bo

For in till sköterska och gick igenom lite medicin och sånna grejer, sen for jag hem igen, somnade ett tag, typ en halvtimma sen ringde Anna för dörren var inte öppen :P
Vi satt och surrade innan vi sen begav oss till munksund för att hämta upp Öhman och sen till Nodo där vi mötte upp Linus, Olle och Rebecca. Blev kaffe, mat, öl, skip-bo, fika och massa prat. Rebbi for först för hon skulle hem och plugga men vi andra stannade till stängning, då for jag och Anna hem medans killarna gick vidare till Kalles. 

Nu ska jag sova sen imorgon är det spinning som gäller, hoppas bara inte förkylningen är så jobbig nu då jag har blivit lite svullen i halsen och snuvig, men det har ju gått bra för så : )
Efter det blir det hem, duscha, kanske vila lite och sen ska jag fara till luleå en snabbis, ska inköpa den sista julklappen och så. Sen på kvällen ska jag nog plugga, hade tänkt göra det nu men jag ska sova istället :P

I helgen ska vi ha lilla julafton med farmor, skoj : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0