Pictures

For in till stan med Ida, vi köpte Sannas present sen for vi och Jenny till Sanna för fika och surr, även Samanta hann komma förbi ett tag : )
Kom hem för ungefär en timma sen, har gått igenom allt jag måste handla för mitt julbak imorgon och som tur var hade vi mycket av ingredienserna hemma, då blir det inte så tungt att bära :D

Imorgon blir det bakning för hela slanten, ska stå bakom icas dörrar och rycka 10 i 9 som en pensionär så jag snabbt kan börja, sen på kvällen blir det nog middag på Challenge med min kusin + hennes familj, myspys :D


Nu bjuder jag på lite bilder från i lördags, var först lilla julafton här hemma sen blev det mysfest hos Anna med hon och Öhman.




Jag, Linnea L, Linnea P och Doris slocknade i min säng




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0