Luleå trip

Jag och pappa tog peggan och begav oss till luleå och storheden, på vägen dit såg vi dock 5 bilar som var av vägen och det vara bara innan rosvik, sen hittade vi dock ingen mer. Vi började med ett besök på jula där vi köpte nå julgranspoler men deras glitter var så fult så det skippade vi, sen for vi vidare till systemet och vi handla väl upp halva affärn men nu är allt klart för after x-mas, middag här hemma på lördag och nyår, skönt : )
Sen for vi till mcdonalds och åt sen medans jag stod och slängde allt skräp skulle pappa gå ut till bilen och medans han höll på att ta upp nyckeln ur fickan så gick han rakt in i glasdörren så han fick ett jack ovanför ögonbrynet. Då jag kom ut fick jag mig ett skratt ( sorry ) sen fick jag gå in och hämta några servetter ;P Tydligen hade några där inne också börjat skratta men vi kom fram till att det hade vi också gjort om vi såg någon gå in i en dörr.
Efter maten blev det åhlens där pappa skulle köpa rolandz men den fanns inte så det blev glitter och en toppstjärna och en annan robert gustavsson film, sen en snabbis på dressman och sen for vi hem.

På vägen hem blev vi dock ståendes i en och en halv timma eftersom det hade blivit en krock, var inte så värst ösigt att stå där men fanns inte så mycket annat att göra. Då det väl släppte var det dock som att många bilister inte verkade ha fattat att vi hade stått bakom en olycka för dom fortsatte köra som att solen sken och vägarna inte var snöiga, så vi har suttit och klagat lite på dom ;D

Nu är vi hemma, jag ska vänta på att Ida ska komma hem sen ska vi in till stan och köpa Sannas present innan vi far och grattar henne. Måste även flytta över pengar till pappa sen, har betalade allt på sys tills vidare..

Sen till den glada nyheten, jag fick mvg på mitt senaste geografi uppdrag jag skickade in, kändes bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0